first few days - Reisverslag uit Davis Ford, Verenigde Staten van roos-in-amerika - WaarBenJij.nu first few days - Reisverslag uit Davis Ford, Verenigde Staten van roos-in-amerika - WaarBenJij.nu

first few days

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, Davis Ford

Okay, after 3 days I found some time to write. En nu weer in het Nederlands voor de mensen die dat makkelijker vinden!
De omgeving hier is like wow, zo mooi, in de bergen en overal bomen. In de nacht en in de ochtend is het like freezinggg.
Maandag avond rond 22 uur was ik in fucking new york. Het was donker dus zag niet zoveel maar de skyline of new york heb ik wel gezien, je kan t gewoon niet omschrijven zo vet. Ik sliep die nacht kn een hostel en dat was vreselijk. Het stonk er onwijs en de bedden zijn verschrikkelijk. Maargoed, ik was in new york. De volgende ochtend ging ik om 7 uur m'n bed uit en was ik om 7.45 al op pad voor de bus te vinden naar dc. New york was zo amazing, ik keek Mn ogen uit. Ik haalde ontbijt bij zo'n kraampje en het was vies, maar wel eten. Ik stapte in de bus en was 5 uur later in dc waar Maddie me op stond te wachten.
Dinsdag avond rond 6 p.m. ( mijn tijd ) ben ik aangekomen op het kamp, iedereen was nog aan het eten dus ik ging samen met Abby en Maddie , Maddie had mij opgehaald van DC, en daarna zijn we samen Abby gaan ophalen op Dallas AirPort. Op onze weg naar kamp zijn we bij sonics gaan eten, zo frinking delicious, maar ik was al misselijk na de eerste 3 happen van de burger. Toen er daar wegreden kwam er toch een stort bui, niet normaal. Maar dat hoort er ook bij, is goed voor de natuur toch? Nou, wel aangekomen op kamp zijn we onze spullen in de cabins wezen leggen. Ik slaap in cabin 3 met 7 andere meiden en t is wel gezellig. Woensdag ochtend moesten we om 8.30 in de dininghall zijn om te ontbijten. Je moet het voorstellen als een hall met 17 tafels met banken en een groot 'terras' op de bergen, je kijkt uit op ons staffhouse waar we onze spullen moeten bewaren zoals eten en je telefoon. Het ontbijt is like so amazing en zoveel, je kan vanalles kiezen. We hebben die dag 3 paarden gereden en een kleine rondleiding gehad in de barns. In de avond hadden we een spel wat heel leuk was en toen mochten we eindelijk naar bed. Iedereen was zo moe.
Donderdag moesten we om 7.15 in de barn staan om alle paarden ( 69!!!!) eten te geven en te vangen. Dat is echt niet makkelijk want ik ken er nu pas 8. We hebben die dag 4 paarden gereden en dat was zo uitputtend, maar als verrassing mochten we het zwembad in, daar heb ik samen met 5 andere meiden plannen gemaakt voor na kamp.
Vanochtend was het 7 uur in de barn, omdat we donderdag niet snel genoeg waren. Daarna ontbijt en toen gingen we rijden, 2 paarden dit keer. De hoefsmid kwam en we mochten de manen van de paarden trekken ( korter maken ) en lekker wassen. En dan komen we aan dat ik lekker in het zonnetje dit aan het schrijven ben.
Het is gemiddeld overdag zo'n 25, in de zon 32, graden en echt super heet. Snachts is het te koud en savonds koelt het al snel af. Maandag komen de lifeguards, en de week daarna al de rest of het personeel, de week daarna komen de kinderen. Dat wordt funnnn!